»Si je s predlogom o prestavitvi imenovanja na eni od naslednjih sej DZ-ja dovolila 'eklatantno kršenje pravnega reda, ki poraja resen dvom o njeni resnosti in sposobnosti za opravljanje funkcije podpredsednice DZ-ja'.«
»To je imenovala za 'gnilo jajce' in to razume kot poskus nadzora sodstva.«
»Prepričana sem, da smo dovolj sočutni, da se zavedamo, da je kakršno koli izključevanje na podlagi določene karakteristike nedopustno ter ne spada v ta prostor in čas.«
»Odločila sem se, enako kot pri noveli zakona o parlamentarni preiskavi, da je prav, da jo kot nekdo, ki predstavlja zakonodajni vrh oziroma zakonodajno telo, vložim sama in seveda tudi prevzemam odgovornost.«
»Ali imamo izredne razmere v državi? Ne. Ali jih imate v gibanju Svoboda? Da. A to še ne pomeni, da lahko za talce vzamete druge poslance oz. DZ.«
»Ustavni sodnik je izjemno pomembna javna funkcija, ena najpomembnejših, če ne najpomembnejša, in integriteta v tem primeru nikakor ne sme in ne more biti pod vprašajem in niti ne morebitno opravljanje druge dejavnosti.«
»Tukaj ni bilo povsem soglasno, ali bosta ena ali dve seji, na koncu bom o tem odločil sam, o tem bom govoril še z vodji poslanskih skupin, da izpolnimo zahtevo koalicije in opozicije, s čimer bi se v obravnavo vrnile tudi tiste točke, ki so bile odpovedane zaradi zaključka seje oz. neizglasovanja dnevnega reda.«
»Glede na to, da naj bi bila ta ureditev bolj rigorozna, strožja kot s predlogom zakona, bomo seveda upoštevali navodila zakonodajno-pravne službe in zadevo uredili tako, da bo skladna z njihovim mnenjem.«
»Predlogov sklepov, za katere ni izkazano, da izpolnjujejo z zakonom določen pogoj, zato tudi ni mogoče oceniti kot skladnih z zakonom.«
»To mora biti oseba z najvišjo stopnjo integritete. Verjamem, da ta določba ne bo nikoli uporabljena, ampak naj služi kot garant, da se s primerom, s kakršnim smo se srečali v preteklosti, ne bomo več srečali.«
»Noro in nesprejemljivo je, da je namen nekega roka zgolj in samo to, da organ v tem roku ne naredi ničesar. Noro in nesprejemljivo je, da se je rok iz tretjega odstavka 184. člena poslovnika DZ-ja do zdaj razlagal tako, da se predlog za posvetovalni referendum ne sme uvrstiti na sejo, če ni od vložitve predloga do seje minilo (vsaj) 30 dni.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju